Известие

Collapse
No announcement yet.

Отечка...Помощ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Отечка...Помощ

    Здравейте колеги,имам проблем,от една седмица насам имам отечка почти 1 ампер и ми срива тока,намерих от кои бушон е но на него са вързани явно доста работи защото когато го извадя не ми работи ЦДто парното,ел пакета почти нищо,направих и снимка да ви покажа за кой бушон става на въпрос.Колата е 147 1.6 2002
    Attached Files
    Alfa Romeo 1.4 TS 146 Junior
    Alfa 147 1.6 TS Remapped by OEM
    Alfa Romeo GT 1.8 TS
    Yamaha R6

  • #2
    То не трябва ли да е на контакт за да работят тия прибори?
    Все пак 1Ампер е доста сериозна консумация. По принцип не трябва да надвишава 0.04А (40 милиампера). Пробвай с откачане на ЦД-то, после с другите прибори, докато излезе виновника. Възможно е някое реле да е залепнало (т.е. да е задържала котвата му и да оставя даден прибор включен, пък индикацията да си показва нормално)
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #3
      Колега, виж да не си забравил в някое CD в музиката на колата и то да го варти вътре да се опитва да го чете. Защото преди съм наблюдавал такъв проблем на изтичане в старото Ауди където CD-то беше се сбъгнало и като я изключиш махнеш панела и продължаваше да върти Cd-то..И акумулатора все свършил...
      AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
      Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
      AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

      Comment


      • #4
        Koлега ОЕМ това 0.43А са 430милиампера ток, а нормалната консумация е до 40милиампера. Струва ми се че имаш проблем някъде или не мериш както трябва, поправете ме ако греша. При мен консумацията е 0.08А (80милиампера), но това е от газовия инжекцион, откача ли го веднага пада на 0.035-0.04А
        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
        Горе главата, нищо че е празна...

        Comment


        • #5
          Мисля, че и друг път съм го писал в подобна тема, но...
          Проверете си автономното захранване на алармата!
          Обикновено е акумулатор който като остарее и се прецака, се окислява отвън и прави късо. Обикновено се намира в сирената. От опит споделям това. Колега ОЕМ... не ме плаши с тази Варта, че и аз съм с такъв Ся остава и те да са ментета
          Have A Nice Day
          o/_______\o
          (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
          []=о===о=[]

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
            Т............ Пробвай с откачане на ЦД-то, после с другите прибори, докато излезе виновника. Възможно е някое реле да е залепнало (т.е. да е задържала котвата му и да оставя даден прибор включен, пък индикацията да си показва нормално)
            Аз съм за това решение. !

            Абе хора, вие четете ли въобще? Колегата е намерил на кой предпазител и. Остава да локализира още по точно кое от вързаните на този предпазител неща. И чак след това да търси да го ремонтира. Знам ече всички сме умни но нека сме и рационални. Не е нужно да се събуват панталоните през главата когато просто могат да се свалят надолу.
            Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
            sprint tropheo
            155/1.8
            156/2.0 Selespeed

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от oem
              Аз съм слагал две сиренки на мойта аларма от тези пиезоелектронните. Те не ги знам... какви акумулаторчета да имат. Нямат такива. Алармата ми няма отделно заханване.

              Пък за акумулатора... ми какво да ти кажа. Истината ти казвам. Не веднъж ме е оставял вече. На 1 година е.
              Казваш... откачат акумулатора и готово, няма аларма
              Шегувам се разбира се възможно е и да има и такива аларми... аз лично не бих си сложил такава обаче.
              Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
              Аз съм за това решение. !

              Абе хора, вие четете ли въобще? Колегата е намерил на кой предпазител и. Остава да локализира още по точно кое от вързаните на този предпазител неща. И чак след това да търси да го ремонтира. Знам ече всички сме умни но нека сме и рационални. Не е нужно да се събуват панталоните през главата когато просто могат да се свалят надолу.
              Ми кво пречи алармата да е на този бушон ... обикновено "алармаджиите" имат собствено мнение относно окабеляването!
              Last edited by fade; d.m.y г., 10:40.
              Have A Nice Day
              o/_______\o
              (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
              []=о===о=[]

              Comment


              • #8
                Не е лошо и да се изчаква малко при измерването - примерно 2-3 минути.
                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                Lancia Kappa JTD '98 -

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                  Не е лошо и да се изчаква малко при измерването - примерно 2-3 минути.
                  Защо да се изчаква. Ако имаш предвид релето за забавено гаснене на плафоните то не държи чак толкова. А и се предполага че никой не мери докато му свети нещо
                  Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                  sprint tropheo
                  155/1.8
                  156/2.0 Selespeed

                  Comment


                  • #10
                    Около 20 сек са достатъчни - да изгаснат плафоните и да се разредят кондензаторите, ако е имало нещо включено преди това

                    Comment


                    • #11
                      0,09 А или 90 mA е много!

                      Comment


                      • #12
                        Някои по-нови автомобили имат компютри, които влизат в Stand-by режим след определено време. Примерно 2 мин. или 7. При Алфа как е точно, не знам. Няма нищо да стане лошо, ако изчака.
                        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                        Lancia Kappa JTD '98 -

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от oem
                          Ето от къдеидва консумацията. Но за къде е тоя бушон? Нямам аутодата в гаража и ще се побъркам...
                          Човече защо измести на колегата темата пак към твойта кола?!?
                          Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                          sprint tropheo
                          155/1.8
                          156/2.0 Selespeed

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от oem
                            Ами какво нова ли тема трябваше да пусна? Тая тема замря, както и 90% от темите тук. Някой пита нещо. Други му отговарят някви несигурни неща. И после нито питащия се обажда, че се е оправил нито нищо. Аз поне ще кажа какво беше при мен. Едно църкащо реле в модула на стъклата. В точно този модул дето на колегата бушона му е за там. Ма сега няма да кажа кое точно и как го установих и от къде намерих същото реле най-вече щото сте много утроумни тука....

                            Модератора ако счита, че съм се намсил неправомерно да ми затрие постовете в темата. Даже предпочитам да го направи.
                            Ами изтрий си мнението като няма да кажеш от какво е!

                            Е***и мамата ... аман от нацупени госпожици

                            п.с. Подкрепям fiore!
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                              Не е лошо и да се изчаква малко при измерването - примерно 2-3 минути.
                              Колегата е прав за изчакването, има аларми които влизат в режим след 1мин(моята е такава), за компа на колата не знам как е, но няма да навреди определено тази манипулация...

                              Колега ОЕМ, що така се изказа, нали уж идеята е да си помагаме, пък който го мързи да пише просто другия път никой няма да му отговори на въпросите

                              Да вземем да отворим тема "Тоци Бегали" и който си е открил и решил проблема да пише от какво е, НО БЕЗ СПАМ И КОМЕНТАРИ, така мисля че ще е полезно за всички...
                              Last edited by mirchozo; d.m.y г., 20:06.
                              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                              Горе главата, нищо че е празна...

                              Comment

                              Working...
                              X